Sunday, November 17, 2013

Heihei!

Lõpuks olen ma oma paradiisis ja praegu üritan seda nautida nii palju kui võimalik.
Tervitused teile kõigile sinna kaugele Eestisse! :)

Esmaspäevast algas mul vaheaeg, seega sain natukene enne laagrit kodus olemist nautida. Kusjuures laagrisse tulles oli isegi päris kurb kodust lahkuda, sest veedan seal ju nii vähe aega.
Kolmapäeva pärastlõunal käisin üle pikapika aja oma klubiga trennis, mis osutus väga vahvaks.
Neljapäeva lõunaajal alustasime sõitu Tallinna poole, Tallinnas viisin oma asjad bussi peale ning edasi liikusin laeva. Laevas passisime natuke ning peagi saime süüa. Nagu alati sõime ennast kurguääreni täis. Kella kaheksa ajal jõudsime Helsingisse ning pikkpikk sõit Põhja-Soome võis alata.
Kodust Levini sõitsin peaaegu 24 tundi. Parajalt kurnav reis.
Siia jõudes ootas meid krõbisev ja sillerdav lumevaip ning üsna kerged külmakraadid. Kindlasti oli kliimamuutus üsna suur, kuid tasapisi olen juba ära harjunud.
Ka esimeses trennis tundusid suusad pikad ja kepid tolgendasid koguaeg jalus. Trenni lõpuks sain juba asja käppa nagu iga aasta.
Maja ehk mökk, kus me elame on sama, mis eelmisel aastal. Mökis olen koos Johanna Treieri, Marimal Tilga, Triin Kihuoja, Hannabritt Laursoo ja oma kullakalli Katrinaga. Just täna lisandus meile natukeseks ka meie kuldse trio kolmas liige Anette. Seltskond on armas ja vahva.
Täna käisime Võru Suusaklubiga pildistamas ning lisan lõppu sellest ka mõned pildid. :)
Üldiselt on eluolu siin samasugune nagu kõigil eelnevatel aastatel, seega mittemidagi uut minu jaoks pole.
Olge tublid!
Tsauka,
L.

(Piltide suuremalt vaatamiseks kliki pildil)

Minu hull
 

Koondisel see aasta maru vahva dress :)







(Tänase Võru Suusaklubi pildistamise pildid)





Tegime järgi

Koos Võru Suusaklubiga perekond Kuus tähtede poole :)
 
 


Kuus + Saarepuu

 


No comments:

Post a Comment