Sunday, October 13, 2013

Heihei!
Üks nädal jällegi talvele ja hooajale lähemal. Iga nädalaga ootan üha enam Levile minekut ning niiväga juba igatsen seda krõbisevat külma ning pehmet lund.
Mis ma sel nädalal tegin?
Esmaspäeval, teisipäeval ja neljapäeval olin koolis, käisin ilusti trennis.
Kolmapäeval oli mul spordiarst. Hommikul läksin bussiga Tartusse kuhu tuli vastu mulle mu armas õde. Enne spordiarsti juurde minekut veetsin oma aja tema pool. Spordiarsti juures käik mulle pole mittekunagi meeldinud, nii ei meeldinud see ka nüüd. Õnneks on nüüd seal käidud ja kõik näitajad paranenud, ning treenimine lubatud piiranguteta. Peale seda läksin jällegi õe juurde ja nautisin tema tehtud maitsvat sööki. Õhtul tulin bussiga tagasi Otepääle.
Reedel peale kooli käisin trennis, trennist jooksin kiiresti-kiiresti pesema, pakkisin viimased asjad ning peagi tuldi mulle järgi - marsruut Otepää-Tallinn-Helsingi võis alata. Terve Tallinna tee oli nalja kui palju, ka Tallinnasse jõudes suutsime nii mõnestki õigest teeotsast mööda panna - jälle naersime. Ka laevale minnes olid mõned sekeldused, kuid lõpuks sujus kõik ilusti. Helsingi sadamasse tuli issi meile vastu ning peagi olime tema pool.
Laupäeval käisime kaubanduskeskustes. Kokku sai ostetud kõvasti asju. Õhtul tähistasime Tädi sünnipäeva.
Täna hommikul tuli ärgata üsna varakult, sest laev läks juba kell 10.30. Tallinnasse jõudes otsustasime ühegi peatuseta koju sõita. Koju jõudsime kella poole nelja ajal. Kokkuvõtteks võin öelda, et minu nädalavahetus oli täis naeru ja meeldejäävaid hetki ehk igati mõnus lõpp nädalale.
Nüüd naudingi natuke kodus olemist ning homme lähen jällegi Otepääle.
Olge tublid!
Tsauka,
L.


 

Issi armas kollane majake
 
  
Reklaamin shokolaade
 

Minu parimad sõbrad
 


 
sellest lihtsalt PIDIN pilti tegema
 
 

No comments:

Post a Comment