Sunday, October 6, 2013

Heihei!
Minu nädal just eriti teguderohke järjekordselt pole.
Esmaspäeval ma jõudsin kooli viimaseks tunniks, sest käisin Tartus arsti juures ning veetsin natuke kvaliteetaega oma kalli õega. Nägin teda üle pika aja ning nii tore oli see hommikupoolik temaga veeta.
Teisipäeval/kolmapäeval olin tubli ning õppisin ja käisin ilusti trennis. Teisipäevane trenn oli üsna surm, kuid õnneks ma selle üle elasin.
Neljapäeval käisin oma armsa Triinuga rattaga vaikselt kerimas - mõnus trenn koos hea kaaslasega. :)
Reedel oli ka meie koolis õpetajatepäev. Kahjuks ainuke tund mis oli minu arvates vahva oli eesti keel. Õpetajateks olid Thomas ja Siim. Ülejäänud tunnid olid nii ja naa, mõni asi oli päris asjalik, teine mitte. Sain ka mõned viied, kuid kas need ekooli sisse lähevad, seda ei tea. Kahjuks teenisin ka käskkirja.
Ka laupäeva veetsin osaliselt Otepääl. Nimelt toimus sel päeval Tehvandi sügisjooks, kust pidid kõik Audentese suusapliksid osa võtma. 3km Tehvandi imikaringil oli lihtsalt üks suur kannatusterada... Õnneks järjekordselt ma selle üle elasin ning sain kolmanda koha.
Laupäeva õhtupooliku veetsin ma kodus. Tegin ära arvutiõpetuse kodused tööd ning koostasin ka pisikese retsivideo.
Täna hommikul nautisin emme tehtud pannkooke. Pärastlõunal sain kokku oma kalli Britaga, keda polnud juba kaua näinud. Rääkisime ära kõik jutud, mis vahepeal rääkimata olid jäänud. Ning nüüd õhtul asun ma taaskord Otepääl.
Olge tublid!
Tsauka,
L.


(Jällegi blogger mängib mäkra ja ei luba pilte suuremaks teha, seega suuremalt vaatamiseks klikka pildil)
Käskkiri

 
Rets

No comments:

Post a Comment