Saturday, August 16, 2014

Heihei!
Oma otsaga olen jõudnud jällegi tavapärasesse kohta - Otepääle. Otepääl olen olnud juba tegelikult 7ndast saadik ja siin treenin kuni 19. augustini.
Laager on nagu laager ikka. Trennid on rasked, kuid enamasti ikka õnneks mõnusalt rasked, mitte sellised, kus mõtled et tahaks ennast üles puua. Karm näide küll, aga jah, see on reaalsus. :D
Laagri keskele jäi ka üks võistlus - Eesti meistrivõistlused. Distantsiks oli 8km uisku ränkrasketel Tehvandi radadel. Kuigi tegelikult enne starti ei tohiks mõelda kohtadele, siis hinnates oma väsimuse taset, arvasin, et sõita on raskem ja ka koht kehvem. Tulemus oli mulle enesele natuke üllatuseks. Rääkidest kohtadest, siis sõitsin end eile 2. kohale, kaotades Hanna-Brittile ainult 8,2 sekundit.
Vaikselt hakkabki selle suve viimane laager lõppema, kahjuks ka suvi. Nagu alati, pole ma suve jooksul väga muud jõudnudki teha, kui laagrist laagrisse käia. Aga järjekordselt - ise ma valisin selle sportlase elu ja kusjuures ma isegi ei oskaks vist midagi selle ajaga peale hakata, kui ma laagrites ei käiks ja sporti ei teeks :D
Olge tublid ja nautige viimaseid nädalaid suve!
Tsauka,
L.


Pisike video meie ühest kiirustrennist



Võistluse pildid on pärit Suusaliidult.
Tsipa udune

Kühvedan

Laibad reas





No comments:

Post a Comment