Monday, August 4, 2014

Heihei!
Aeg lausa lendab. Uskumatu et ma JÄLLE pühapäeva maha magasin ja siia ei jõudnudki. Vabandused.
Laager lõppes igatahes ilusti. Kannatasin ära selle kuumuse ja ka rasked trennid. Nüüd kodus olles olen üsna vältinud väljas käimist, sest sellest kuumusest on no nii kõrini, kui kõrini saab veel olla. Ainult hommikul ja õhtul on mõnus.
Ja mis kõige kurvem.. Koolini on jäänud vaid kuu aega. Kujutan ette, et selle lause peale langesid nii mõnedki masendusse. Kuid lohutuseks võin öelda et sellest viimasest kuust olen ma kaks nädalat laagris. Ah, mis ma ikka halan. Ise ma olen valinud selle tee ja vinguda ei tohi!
Olge tublid!
Tsauka,
L.




Meeste hirm

Tegelikult oli see 100 korda ilusam



Ma pole õnneks ainuke, kellele see kuumus ei meeldi.














No comments:

Post a Comment