Sunday, June 1, 2014

Heihei!
Eluke veereb viimasel ajal juba maksimaalsel kiirusel ja juba ongi see kooliaasta läbi. Esmaspäeval on jäänud vaid kolm eksamit, teisipäeval viimane aktus ja saabki selleks aastaks otsad kokku tõmmata.
Viimane nädal koolis oli ääretult vahva ja lahe, muidugi kui välja arvata need mõningad aiataha minekud ja viperused mis sekka juhtusid. :D
Sel nädalal jõudsin isegi kaks korda rulli peal käia. Kuidagi eriti vara küll see aasta, kuid taasavastasin rulli sõitmise võlu ja mõnu.
Neljapäeval tegime ka klassiga ühe korralikuma klassipildi ja neiudega lollitasime niisama, nagu ikka.
Nädala lõpus olengi õppinud eksamiteks nii et ajud juba kärssavad ning on pooleldi ära sulanud. Õppimise vahele olen õnneks leidnud natuke aega ka sõprade ja sõbrannade jaoks.
Uuest nädalast algabki juba esimene laager. Aga ma ei kurda, sest selline see sportlase elu juba ükskord on :)
Olge tublid!
Tsauka,
L.






Hooaja lõpetamine

Mu Sannakas

Mu Triin

Minu armas klass

Normaalse inimese pilt ka

Parim toakaaslane


crazy girls

uued lahedad prillid

Tavaline koolipäev

Geograafiaga on lõpp!!!

Käisime hulluga ujumas

Jooksutiir

Mu kallisarmas Brita




No comments:

Post a Comment