Sunday, May 20, 2012

Kõik mega jagavad twitteris oma blogisid et neil uus postitus jne. Ma ei pidanud oma sõna, vabandan sellepärast. Aga mul on ka põhjuseid miks ei saand kirjutada.
Esmaspäeval oli ns lambikas päev, teisipäeval käisin Tartus, kolmapäeval oli meil kerge hooaja lõpetamine trennis ja siis neljapäeval oli mul keemiast suursuuur töö, mis mul ilmselt metsa läks. Siiamaani pole ekooli ma jõudnud :D reedel oli ns kool ja pärast trenn ja siis käisin veel tädi juures ja sinna see aeg läkski. Laupäeval käisin Tallinnas uurimistööde konverentsil, kuhu ma oma jalga enam ei tõsta, sest seal too asi läks mul täiesti metsa ja võssa, ühesõnaga jama oli seal. Täna oli megahea ilm. Hommikul ärkasin natuke enne 10 üles. Sõin, pesin kiksud puhtaks, tegin krunni, panin päevitused selga ja läksin inka eksamiks õppima rõdule. Oh jumal kui kuum seal oli. Õppisin mingi 1,5h. Üldiselt ma ei oskagi selleks midagi õppida. Lihtsalt loodan et mingeid eriti värdjaid ülesandeid seal ei tule. Pärast õppimist tegime Stefile koogensit. Kats tegi koogi, ma tegin martsipanist roose ja nr 21 sinna peale. Siis edasi läksin Laura ja Maria poole, kus Laura mul õppis. Läksime käisime Mammuga rullitamas ja pärast ns sõime seal ja lõpuks kobisin koju. Peaks inkat veel õppima, aga üldse ei viitsi. Loodan et homme eksamil mingeid eriti väärakaid ülesandeid ei ole, muidu ma surnud :D
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment