Wednesday, May 23, 2012

Eile mõtlesin et lähen rullitama, poolel teel sis Laura poole tuli meelde et ma jätsin rullikad koju :D ma ei viitsind enam tagasi minna ja siis mõtlesin et rattasõit ka ju mulle paha ei tee. Muidugi olid mul kõige paremad jalanõud jalas - plätud. Sõitsin siis mingi kokku 15km. Pole paha. Aga siis kui ma sõitsin siis üks hiina mees tuli tagant autoga, lasi signaali ja vehkis kätega et ma seisma jääks :D jäin seisma siis, ta tuli autost välja ja rääkis midagi vene keeles. Jah ma ei oska ju vene keelt kahjuks :D ütlesin inglise keeles et ma ei oska vene keelt. Ta ütles et ta ei oska inglise keelt. Noh okei siis, lahe. Siis ta ütles Narva, jajah ma kindlalt teadsin kuskohast Narva saab :D mõtlesin et ee peaks olema otse edasi ja siis ringtee pealt vasakule. Ütlesin siis talle ja sis ta ütles Tartu. Sis saatsin samamoodi sinnapoole. Siis ta mulas jälle midagi vene keeles, ma muidugi aru ei saand. Siis ütles sex :D:D hah sis ma ütlesin NOOOOO :D ja sis ta ütles okei ja hakkas veel midagi vene keeles ajama, ma ütlesin "Okei, I'm going now" :D ja sis sõitsin edasi ja vaatasin korraks taha ja too ulll sõitis mul taga, varsti ilmus kõrvale ja lasi akna alla. Küsis siis veel sure no sex? Ma ütlesin jälle NOO sis ütles okei ja sõitis minema :D:D:D oe kui haige ikka. Igakord kui ma üksi trenni lähen juhtub mul midagi veidrat ja naljakat :D Rääkisin emmele ka sellest ja ta irnus nii nagu segane :D Lahedad seiklused...
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment