Monday, November 24, 2014

Heihei!
Hurrraaaa lõpuks olen jälle tagasi kõige paremas kohas maailmas - kodus. Oma voodi, omad inimesed. Ka õde leidis oma tee siia. Kuuside naistevägi saigi koos istuda üle pika aja. Nii tore!
Juba 5. Levi laager on minu jaoks läbi saanud. Laagri lõpp läks üsna kiirelt. Kahjuks hakkas suusarada niivõrd ajudele käima juba, et kohati lasin trenni jooksul vähemalt 5 korda mõttes endale kuuli pähe.
Laagri eelviimasel päeval tegime kontrollvõistluse. Enesetunne oli kõvasti parem, kui Olosel. Seega on asjad ainult paremuse poole minemas. :)
Samal päeval käisime ka klubipilte üleval mäe otsas tegemas. Ja oeee, vahet ei ole, et ma olen juba 5 aastat seal samas mäe otsas käinud, ikka on see vaade ja kõik super. Muidugi tulid pildid ka supervahvad. Panen siia ka mingi tuhat tükki, sest ei suuda ju valida missugune neist parim on. :D
Kojusõit läks ka üsna hästi. Mõlemad lennud natuke hilinesid, kuid õnnelikult ja ilusti ma Tallinna jõudsin. Lennujaama tulid mulle vastu Kati ja Stefi. Öö veetsin õe juures ning hommikul istusin juba bussile. Paari tunni pärast astusingi kodu uksest sisse. Lotte oli muidugi hullumas, kass ka kindlasti, aga ta ilmselt lihtsalt hoidis ennast tagasi ja ei näidanud seda välja :D
Nüüd läheb kooliga natukene raskeks, aga pean hakkama saama. Iga aasta ju saanud!
Olge tublid!
Tsauka,
L.





Meie Levi2014 video :)

Mu kutid!



Rollu





Võrukate punt




Maailma parim treener!

Mu maailma parim söögikaaslane

Saatsin oma kullakalli Katrina rongile.






No comments:

Post a Comment