Monday, September 29, 2014

Heihei!
Eelmisest nädalast märgin ära vaid nädalavahetuse, sest nädalasisene kool ei ole põnev, nagu ikka.
Laupäeval toimunud Tartu sügisrullil ma taaskord osaleda ei saanud, seekord seda oma põlvede pärast. Ka kaasa elama ei jõudnud ma minna, sest õhtul pidas mu kallis armas Katrina oma sünnipäeva puhul pisikese istumise. Äärmiselt mõnus ja vahva õhtu&öö koos toreda seltskonnaga. Palju nalja ja kõhulihaste valu. Ka grupipildil suutsime mega segast panna ja sünnipäevalapse maha pillata, mis tähendab, et meid ei tasu siiski usaldada. :D
Pühapäeval koju jõudes ootas mind kodus mu kõige kallim õde, keda ma polnud pea poolteist kuud näinud. Muidugi kallistasin ta peaaegu katki. Nüüdseks on ta juba kahjuks tagasi Tallinna läinud.
Uus nädal on tööderohke ning õhtud lähevad järjest pimedamaks, mis muidugi mulle kohe üldse ei meeldi! Ah, mis seal ikka halada.
Olge tublid!
Tsauka,
L.



Õnnestunud grupipilt

Ja mitte nii õnnestunud :D
Minu kallis täisealine kaunitar!





No comments:

Post a Comment