Tuesday, May 13, 2014

Heihei!
Jälle natuke unarusse jäänud.
Alates 5. maist alustasime ühistreeningutega. Muidugi jäid esimestest trennidest lihased nii valusaks, et lausa jube.
Praegu ongi koolis kuidagi nii kiired ajad, et millegi vahva jaoks aega polegi olnud. Ainukesed toredad asjad mis mind veel elus hoiavad on nädalavahetused ja teadmine et kool ongi ju kohekohe läbi! :)
Sel nädalavahetusel jõudsin käia Tanel Padarit kuulamas. Ta on mul olnud üsna lemmik juba väikesest peale. Sellest kujunes üks üsna tore õhtuke.
Pühapäeval tähistasime emadepäeva nii meie kodus, kui ka astusime läbi vanaema juurest.
Esmaspäeval ärkasin maru varakult, et hakata kooli sõitma. Esmaspäeval oli meil uurimistööde eelkaitsmine, mis mul läks väga hästi ehk sain viie, mille üle mul väga hea meel on :)
Eile oli meie kooli spordipäev, millest ma kahjuks osa võtta ei saanud oma külge korjatud haiguse tõttu. Abistamas ja teistele kaasa elamas käisin ma siiski. Eile sain kokku ka oma kalli ja armsa Katrinaga, kellega saime ära rääkida kõik jutud. Niihea oli teda üle pika aja näha! :)
Täna jäin selle samuse nõmeda haiguse pärast ilma paadimatkast Võhandu peal. Kuid siiski üritan ennekõike saada oma tervise kiiresti korda. :)
Olge tublid!
Tsauka,
L.



Ninnunännu minu nunnuuuu!
Õpetan klassivendadele lollusi
Käisime tantsutüdrukuteks teatejooksul
Kohupiima-kirsikook
Võimalik vaid Võrumaal

Leia pildilt Karoliine









No comments:

Post a Comment