Saturday, October 13, 2012

Jällegi minu vabandused, et siia pole jõudnud. Õnneks on mul hea põhjendus :D
Koolis on olnud üpris halvad seisud ja siis pidin ikka päris palju pingutama ja õppima et uuesti järje peale saada. Nüüdseks kõik asjad juba korras.
Vahepeal nüüd siis ongi olnud kodu-kool-kodu-trenn-kodu päevad. Eriti raske on trenni minna kolmapäeval ja neljapäeval kui alles peale nelja trenni jõuan, pealegi treeningkaaslased ka puuduvad ja üksinda pole väga tore. Meie trenni lisandus üks plix ka muide, mille üle mul superhea meel. Nimelt Kristin tuli tagasi trenni, nüüd on mõndadel päevadel mõnus ka tüdruku seltsis trenni teha :D
Täna oli igastahes imikavõistlus mis läks mul suht raba poole minema. Täis surm oli too. See käis nii et 5 tõusu peal olid pandud lipukesed, nii üles kui ka tõusu alla. Lipust lipuni pidi panema hüpetega, mäest alla ja lausikud joostes. Nii 10 tõusu. Mittekunagi pole mul niii raske olnud. Käed ja jalad olid kõik piimhapet täis, laktaat oli mingi 1000 ilmselt. Õnneks ma selle läbisin, mitte ei katkestanud :)
Nüüd veel viimane nädal koolis tuleb ära pingutada ja siis nädal aega puhkust, peale vaheaega natuke veeel sis koolis käia ja lõpukslõpuks saab sinna paradiisi Levile ära. Nii ootab juba seda :)
Olge tublid ja mõnusad :)
Tsauka,
L.


No comments:

Post a Comment