Monday, July 16, 2012

heihei :)
Eelmine nädal midagi erilist ei teinudki. Esmaspäeval käisime emmega Tartus. Tsipa shoppasime ja sis käisime korteris ka korra, et võtta sealt ära postkastist staff. Teisipäev-reede käisin trennis ja vahest jõudsin isegi ka kuskile mujale.
Laupäeval oli vanaisa suur juubel - 75. Rahvast oli päris palju  ja üldiselt oli täitsa tore, sai näha sugulasi keda pikkapikka aega näinud ei olnud. Ja nagu alati räägiti et kui suureks ma kasvanud olen. Isegi aeti mind mu õega sassi ja küsiti no kuidas ülikoolis läheb :D:D
Pühapäeval käisime uuesti vanaisa juurest läbi, sest pühapäeval oli tal õige sünnipäeva päev. Kinkisime talle Londoni Olümpia Eesti meeskonna särgi. Olime siis pool päeva seal.
Kui koju saime siis helistas Laura mulle ja kutsus Tartusse kinno. Mõte tundus hea ja nii ma kaasa läksingi. Vaatasime Jääaeg 4. Päris änksa oli see. Pärast filmi otse koju tagasi.
Täna läksid võru sukl raffas Otepääle laagrisse niiet nüüd neli päeva pean iseseisvalt trenni tegema, sest mul algab laager alles 19. juuli. Aga küll ma hakkama saan :)
Panen mõned pildid ka :)

yo meie siin

Sugulased


Lapselapsed

Meie marjadega :D:D
Olge siis lahedad, hoidke saba ikka rõngas ja kärss porine :D
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment